Ahad, April 07, 2013

Niat Aku

Aku berniat untuk menghidupkan kembali blog ini pada tahun 2013 dengan menulis dengan lebih kerap. Tahun 2011 aku pos sebanyak 2 kali di blog ini dan pada tahun 2012, aku pos hanya sekali. Memang tersangat memalukan.

Aku harap aku akan lebih berdisiplin tahun ini. Inilah ruang untuk aku berlatih menulis dalam Bahasa Melayu sebenarnya. Aku mahu menulis dengan baik.

Mungkin kerana aku dah lama tak berlatih Kickboxing, aku jarang menulis di blog ini. Tetapi itu hanyalah alasan. Sebenarnya, aku masih aktif bergiat dalam sukan ini, secara yang tidak mengeluarkan banyak peluh.

Aku agak sibuk memasarkan sebuah produk Muay Thai yang aku hasilkan beberapa bulan lalu. Produk ini adalah sebuah aplikasi mobil untuk iPhone, iPad dan iPod Touch. Produk ini adalah Muay Timer.

Muay Timer - Versi Penuh
Muay Timer sebenarnya sudah berada dalam minda aku agak lama. Tetapi, setelah sekian lama dihasilkan baru dapat direalisasikan. Muay Timer adalah sebuah aplikasi penjaga tempoh, untuk latihan sparring yang dibina khas untuk penggiat sukan Muay Thai.

Muay Timer - Versi Ringan

Setakat ini sudah hampir 3000 unit telah dimuat turun. Sekiranya anda berlatih Muay Thai dan menggunakan produk Apple seperti iPhone, iPad dan iPod Touch. Silalah memuat turun aplikasi ini.

Aplikasi ini boleh dimuat turun secara percuma di http://free.muaytimer.com.

Selain daripada itu, silalah lawati laman Muay Timer di Facebook juga.



Tiada ulasan: