Rabu, Jun 06, 2012

Sparring di Kantor



Bookmark and Share


Rasa kekok nak blogging kerana sudah terlalu lama tak tak buat aktiviti ini. Aku sekarang lebih kerap ke Tumblr dan hampir lupa kewujudan blogspot atau blogger. Jadi sebelum aku lupa terus sampai bila-bila, baik aku cuba menulis sedikit demi sedikit agar jadi kebiasaan.

Kebelakangan ini, aku lebih kerap beriadah di bumbung pejabat yang dilengkapi kemudahan gymnasium, gelanggang futsal dan sepak takraw. Di dalam separuh gelanggang sepak takrawlah aku dan beberapa rakan sekerja berlatih sparring.


Aku rasa bertuah kerana ada beberapa rakan sparring di pejabat. Kami boleh pilih untuk sparring tinju atau kickboxing. Semoga bertambahlah jumlah rakan-rakan sepejabat yang meminati sukan tempur, belajar dan berlatih di studio latihan pilihan mereka dan menyertai sesi sparring di bumbung pejabat ini. Sekarang ini, aku sedang cuba momohon untuk mendapatkan Punching Bag dipasang. Kalau dapat, Alhamdulillah.

Harap kongsi pengalaman jika pembaca juga berpeluang untuk berlatih Sparring di Kantor. :)






Dapatkan barangan Muay Thai idaman anda disini.

Tiada ulasan: